poniedziałek, 26 września 2011

Głosowanie - losowanie:)

Dziś poniedzialek, co oznacza rozpoczęcie kolejnego etapu konkursu "JIK-owa tytułomania". Uczestnicy przez cały tydzień w pocie czoła natężali swoje szare komórki, a efekty tych zmagań możecie przeczytać TUTAJ.

Szczególnie zapraszam sceptyków, którym już rozwierają sie szczęki, żeby sobie szeroko i od serca ziewnąć. Przeżyjecie niemałe zdziwienie. Autorzy prac konkursowych mocno skręcili w stronę absurdu, a jednocześnie wykazali się takim poczuciem humoru, że po lekturze będziecie mieli zagwarantowany udany początek tygodnia.

Zapraszamy również do głosowania i wyboru najciekawszych prac. Dla głosujących również przewidziana jest nagroda, także wchodząc na stronę "Projektu Kraszewski", połączycie przyjemne z pożytecznym.
Serdecznie zapraszam:).

7 komentarzy:

  1. Pisałem, że nie zdążę? No i wykrakałem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka blada:(. Na pewno rozbiłbyś w puch konkurencję:(.
    To chociaż może zaproszę do lektury. Do roli nowej Chmielewskiej nie aspirujemy, ale pośmiać się można:).

    OdpowiedzUsuń
  3. E no, już tam! :) Poziom widzę wysoki, więc wieczorem z przyjemnością oddam się lekturze i zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak znajdę chwilę, to dopracuję i poza konkursem wrzucę mój tekścik. Bo nie powiem, zacząłem. Tylko mnie weekend wessał :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bazyl,
    Wredny weekend;). Jak dopieścisz dzieło- łamy są otwarte:).

    bluedress,
    mam wrażenie, że z każdym kolejnym tekstem ludzie się rozkręcali:)

    OdpowiedzUsuń