sobota, 22 stycznia 2011

Wyniki konkursu + ogłoszenie

Z powodów technicznych kończę konkurs o dzień wcześniej.
Dziękuję wszystkim , którzy podzielili się ze mną swoimi przemyśleniami podróżniczymi. Ponieważ nie ma tu odpowiedzi lepszych i gorszych, w wybraniu zwyciezcy pomogła mi maszyna losująca ze strony random.org, a jest nim:
zaczytana - w- chmurach.
Zwyciężczynię proszę o jak najszybszy kontakt na izabella_g@gazeta.pl.
W przypadku, gdybym długo nie odpowiadała na maile- proszę o cierpliwość.

Teraz ogłoszenie- niestety będę miała przerwę w dostępie do internetu, mam nadzieję, że niezbyt długą. Dlatego też nowe notki będą teraz ukazywały się rzadziej, bądź nawet nastąpi przerwa. Jednak blogowanie to podstępny nałóg, więc pewnie do niego niebawem wrócę:).

5 komentarzy:

  1. Czekam na Twój powrót i nowe recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, wczoraj chciałem wziąć udział w konkursie i jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że konkurs się już zakończył. W zakładce, którą miałem otworzoną widnieje data końcowa 23.01, wczoraj był 22.01...
    Adres, pod którym można sprawdzić dane konkursowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Gtarulacje!
    PS.w Alpach byłam 2 razy & nauczyłam się, co nie znaczy, że mnie kręci jak głowami się w kasku poci i przypominam bałwana w tych wszystkich okropnych ciuchach:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzykowisko, musiałam zakończyć konkurs wcześniej, z powodu przerwy w dostepie do internetu, o której piszę powyżej.
    Gdybym wiedziała o niej wcześniej, albo bym skróciła konkurs, albo nie robiła go wcale.

    Przykro mi, że tak wyszło i zapraszam następnym razem:).

    Ola- w kasku? No to się nie dziwię, że nie pałasz entuzjazmem:).
    Ja na następny wyjazd musze sobie soczewki kupić, bo gogle tak mi wgniatały okulary, że łzy mi ciekły przez cały wyjazd, no ale nie ma lekko:)

    OdpowiedzUsuń